Vi är ett glatt team som har hängt med sedan 2013 när vi började köra drifting. Sen dess har det hänt en hel del kan man säga, men grundtanken har alltid varit kvar, vi ska ha kul!
Vi började vår resa i en bmw e36 och körde mest för att det var skoj. Vi körde då DATT - Day At The Track som gick av stapeln på Anderstorp Raceway 2013. Vi körde också Rush racing festival, dock så gick kopplingen sönder direkt så det blev inte många rundor.
2014 körde vi DATT - Day At The Track och vi slutade på en 5:e plats totalt och en deltävlingsvinst.
2015 tog vi klivet och valde att testa på att köra SM och vi hade tufft motstånd men hamnade på en 6:e plats men genomförde alla deltävlingar!
2016 Tog vi ett stort kliv maskinellt då vi monterade turbo på GM LS V8an på 6L. Vi gick också upp på 265 breda gat-däck för att matcha motoreffekten. Vi hade mycket att lära men en 7:e plats i SM gladde oss mycket.
2017 Gick inte riktigt som vi hade hoppats. Vi gick över till R-däck, 265 breda däck för att få ännu mer fäste för att hänga med i toppen. Men första halvan av säsongen nyanserades av tekniska problem. Vi fick bryta de 3 första tävlingarna p.g.a diverse tekniska problem. Men en betydligt starkare andra halva så lyckades vi avsluta säsongen högt upp i serien.
2018 Så mötte vi väldigt hårt motstånd och vi märkte att vi var tvungna att göra uppgraderingar på bilen för att hänga med det starka startfältet. Vi valde då att byta fjädring och en ny sekventiell växellåda, men trots detta så slutade vi på en 21:a plats med 4/4 deltävlingar körda.
2019 Inför säsongen så valde vi att bygga vår nuvarande bil, en Toyota GT86. En bil som har sjukt mycket potential och gör att vi definitivt kan vara med och fightas med eliten. Men med en ny bil så tar det tid att hitta rätt inställningar, och trots hårt slit och knappt någon sömn så resulterade i att vi bara körde en deltävling i SM. Det var också detta året vår media-kille hoppade in och hjälpte oss på event. Vi valde även att åka ner till Tyskland och tävla på Iron drift king, vi tog oss hela vägen upp till top 16, men där tog helgen slut då vi kraschade in i väggen.
2020 Är året som ingen minns.
2021 SM serien får en ny promotor. Gatebil och Mantorp Park lyfter serien enormt. Serien får mycket publicitet jämfört med tidigare år och livesändningarna är riktigt seriösa. Detta gör att allt fler förare blir intresserade av serien och startfältet är större och starkare än någonsin. För vår egen del börjar vi hitta hem i bilen, vi har lärt oss mycket och även gjort endel förändringar. Vi har också jobbat på mentala biten. Vi har lärt oss mycket hur vår förare ska ladda upp inför varje kval och battle. Drifting handlar mycket om vad föraren har för känsla i bilen, självförtroende att pusha både sig själv och materialet till sitt yttersta och ibland lite till. Till sista deltävlingen kom vi enormt laddade, faktiskt med lite självförtroende i ryggsäcken. Tyvärr blev helgen i Linköping kort då vi fick en brand i motorutrymmet precis innan mål. Säsongen avslutades på en 19:e plats av 35 tävlande efter alla deltävlingar.